niedziela, 4 listopada 2012

Takie tam, wprowadzenie i prolog do opowiadania

Witamy na naszym blogu. Z tej strony autorzy tzn. BB-Icek i Syo. Więc teraz damy coś o sobie:

No heeeej jako iż jestem pierwszy (Czyli ten lepszy -w- ) powiem wam, że... że.. że jestem BB Icek c: Możecie na mnie mówić Boże (MAM JUŻ 7 WYZNAWCÓW) i wiedzcie że jestem zjebem i namacalnym duchem (tak, można mnie macać -w-) Ale jeśli ktoś nie chce mówić na mnie Boże (smuteczeq) to niech mówi na mnie BB >D i na koniec dodam... HETALIA, HETALIA, EWRYŁER!!

Ohayo, ja jestem Syo. No i co więcej o mnie.... Jestem na pewno bardziej kumaty niż BB, jak by co to zwracać się do mnie. Co tam jeszcze..... A no i jak by co to jak chcecie być informowani, albo dawać pomysły do notek to piszcie na e-mail bb.icek.syo@gmail.com Na pewno albo ja albo Icek odpiszemy. (A tu jeszcze dopisek od BB, żebyście mówili do mnie BB ... Albo właściwie mówcie jak chcecie, bo chuj mnie to boli c: )

A tu jeszcze macie nasze gg c:
BB Icek: 44328493
Syo: 36529240
Jak coś to możecie wysyłać nam swoje blogi. Ja i Syo chętnie przeczytamy >D

I jeszcze macie tutaj pierwszy wpis c:

Prolog

Spojrzałem na ludzi przechodzących obok. Wszyscy się gdzieś śpieszyli, ignorowali co się wokół nich dzieje. Przemykałem pomiędzy ich nogami, a oni nawet mnie nie zauważali. W pewnym momencie poczułem na sobie mokre krople, które z każdą chwilą zaczęły się robić coraz gęstsze, aż w końcu rozpadało się na dobre. Przeklnąłem pod nosem i skierowałem się w stronę jednej z wielu ciemnych uliczek, która była schowana pod jakimś dachem. Stanąłem w mroku ciemnego zaułka. Powoli zacząłem wytwarzać ciepło, które zaczęło ogarniać całe moje ciało. Skupiłem się na tym uczuciu. Zacząłem zmieniać swoją postać. Powoli rosłem i rosłem, aż osiągnąłem rozmiary przeciętnego człowieka, a z ciała znikła sierść. Oczy nabrały swojej normalnej barwy, czyli ciemnogranatowej, a pazury zniknęły. W końcu mogłem się rozprostować, bo przebywanie w formie kota, nie jest za przyjemne...


Mam nadzieję że się podobało i że będziecie czytać c:
Ps. Żeby było nastrojowo Evanescence - Listen to the Rain miłego słuchania.//Syo


2 komentarze:

  1. Super się blog zapowiada !
    Pozdrawiam Xemir ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka :P Widzę, że fajnie się zapowiada :) Takie... nadprzyrodzone ... Lubię to!

    Całuski Bleyla :)

    OdpowiedzUsuń